dimarts, 23 de febrer del 2016

Alícia i Joan convidats d'honor

Avui hem dinat amb dos metges jubilats. L'Alicía psiquiatre i en Joan, que va estar amb nosaltres fa unes setmanes enrere, cardiòleg. Dues persones sàvies.
La conversa va girà bàsicament sobre tres temes. El llibre titulat "Si te llaman Mercedes", que l'Alicía va presentar fa pocs dies a l'ateneu de Barcelona. El llibre està basat en a la seva experiència professional i per lo que va explicar ella mateixa en a la seva presentació és un tema bastant dur, però l'Inge que l'està llegint diu que enganxa. Això va donar peu a que expliquessin anècdotes, moltes de divertides, que van viure exercint com a metges. Aquí també m'hi vaig apuntar jo recordant els meus anys de infermera a la seguretat social.
I per acabar vam estar regirant tota una documentació que guardava la mare de l'Alicía   sobre la família Turull de Sabadell, família de prohoms de la indústria llanera, comerciants i polítics i sembla que també un xic estrafolaris, dels quals en Joan i jo som descendents. Era una família molt extensa i la mare de l'Alicía, l'Herminia, era la fillola d'en Ricardo Turull. En Ricardo era solter i sense fills i se estimava a l'Herminia com una filla, tant és així que la fer la seva hereva, d'aquí que l'Herminia guardés tota aquesta documentació.

1 comentari:

Alicia ha dit...

Quina sorpresa descobrir aquest record d'una trobada inovidable. Vem alimentar el nostre cos i el nostre esprit.
Gràcies a les nostres amfitriones!!