dimarts, 10 de març del 2009

Tomàquets cherry farcits amb formatge cremós i pesto de rúcula


Ingredients:
2 tomàquets cherry de branca (que no siguin massa petits) per persona
1 tarrina de formatge cremós (tipus Philadelphia)
Per al pesto:
50 g de rúcula
1 got d'oli d'oliva
20 g de nous
sal i pebre
1 all
1 cullerada de parmesà ratllat
Preparació:
Buidar els tomàquets i guardar la polpa sense llavors. Batre els ingredients del pesto i barrejar 2 cullerades de pesto amb el formatge cremós i la polpa de tomàquet. Farcir els tomàquets amb aquesta barreja. La resta del pesto es pot guardar en un pot de vidre a la nevera i es pot fer servir per preparar un deliciós plat de pasta o per condimentar una amanida.
Aquest tomàquets és poden farcir del que volgueu, tot és deixar anar una mica l'imaginació. L'altre dia els vaig farcir de formatge de gorgonzola i els hi vaig posar mitja nou al demunt com a decoració i estaven de "muerte". Proveu.ho !

1 comentari:

Anònim ha dit...

Dolors,Inge i Marta,

Seure a la vostra taula va ser un plaer. Menjar pot ser simplement mastegar i deglutir o, com ahir, gaudir amb els cinc sentits. La Vista per captar la bellesa dels menjars, i el bon gust de la taula parada. El Tacte per la finor del parament. L'Olfacte per gaudir del perfum dels aliments cuinats. El Gust per paladejar cada un dels diferents plats i finalment l'Oida per participar en l'amenitat de la conversa.

Si em féssiu escollir un plat em resultaria difícil, tot el que vaig menjar era fi i delicat i extraorinàriament bo. Qui llegeixi les receptes que les provi i comprovarà que qui escriu no enganya. Us felicito per la bona pensada. Us encoratjo a seguir i a arriscar-vos amb més empreses i per descomptat m'ofereixo a col·laborar en tot el que creieu.

Dolors,molt de gust. Inge, ben retrobada i a tu, Marta, què dir-te si ja ho saps!

Ah! Eduard, el teu pilotatge és imprescindible, però quina sort que tens, lladre!

Una abraçada, Anni