diumenge, 10 de gener del 2010

Melmelada de baies de roser silvestre



Ingredients:baies de roser silvestre
Sucre Aigua


Preparació:
Netegeu les baies sota l’aixeta i li treieu la cua. Poseu-les en una olla i cobriru-les d’aigua. Feu-les bullir durant 1/2 hora, aixafeu-les dins l’olla amb l’aigua de bullir, passeu la pasta pel passa-purés i guardar el rebuig per tornar-lo a passar pel passa-purés.Barregeu 700 0 800 grams de sucre per kilo de producte obtingut. Deixeu-ho bullir a foc lent fins quedi espès. Envaseu-ho, i tapar i girar els pots per fer el buit.

3 comentaris:

Lolos ha dit...

Felicitats pel vostre blog; m'ha encantat! Sóc una melmeladera de mena; no he fet mai melmelada d'aranyons i aquest any n'he collit i ho provaré. El que no entenc és la proporció de sucre amb quina proporció d'aranyons. M'ho podeu dir sisplau?

Lolos ha dit...

Oh! no! m'he equivocat, volia dir la proporció per a la melmelada de baies de rosa silvestre; collint els aranyons en vaig veure moltes i m'agradaria provar aquesta melmelada,

moltes gràcies!
MaDolors

"Dolors Marta Inge" ha dit...

Hola Lolos, tens raó, la proporció del sucre no s'enten gaire bé.Ara ho modificaré. Són 700 o 800g de sucre per kilo de producte obtingut. La quantitat varia en funció de lo dolç t'agradi. És una melmelada boníssima, es laboriosa però val la pena. Bona sort.

Dolors Marta Inge