dijous, 26 de setembre del 2013

Viatge a Baviera

Hooola, com han anat les vacances? Desitjo que hagueu pogut gaudir d'un bon estiu per poder afrontar l'hivern amb energies renovades.

Nosaltres ens vam despedir amb la promesa de fer-vos cinc cèntims del nostre viatge a Baviera. Doncs...aquí estem un altre cop. Fantàstic, va ser una setmana meravellosa gràcies al tarannà de totes les cinc dones que vam compartir el viatge. S'ha de dir que no totes ens coneixíem, però vam gaudir en tot moment d'una bona harmonia i vam aprofitar tots els moments al màxim. Però si alguna de nosaltres és mereix un reconeixement especial és l'Inge, que ens va fer de xofer, de guia i d'interpret. També haig de fer una menció especial per a la Dolors que va ser la nostra reportera gràfica ja que va fer al voltant de 800 fotos.

Coneixent l'Inge, des de el primer dia el programa va ser intens. Arribada a l'aeroport de Munich a les vuit del matí, recollida de maletes, recolllida del cotxe de lloguer (per cert, un WV preciós on vam anar les cins super còmodes) i carretera i manta.
Primera parada a Landsberg am Lech on ens esperava l'Isa, cosina de l'Inge, per fer-nos de guia per la seva ciutat. El riu que veieu és el Lech, riu que va estar present en gran part del nostre viatge.

Segona parada, a Asch on l'Annemie ja ens havia preparat un típic dinar bavarès amb les exquisites saltxitxes blanques, bretzels i cervesa. Després de dinar, visita al cementiri. El culte als morts està molt arraigat en aquesta zona d'Alemanya on dediquen molt de temps a la cura de les tombes, fins el punt de què gaire bé és converteix en un   concurs  per veure qui la té més ben arreglada. S'ha de dir que hi fan autèntiques meravelles i la visita als difunts és obligatoria.

Després del dinar, cafè a Emenhausen, a casa del Manfred i la Carmen , germana de l'Inge, què com bona alemanya ens havia preparat tres fabulosos pastissos. I per acompanyar-los ens van obsequiar amb una beguda que està causant furor en aquell indret, el hugo (suc de fruites amb prosecco). Com que porta alcohol jo no el vaig poder tastar però totes van dir que estava boníssim.

Després de matinar per agafar l'avió a les 6:30h, de la visita guiada a Landsberg, el dinar a Asch -amb visita al cementiri inclosa-, cafè amb tres pastissos i hugo a Emenhusen i de tantes emocions en un sol dia, tocava marxar cap a Prem per prendre possessió de l'apartament que haviem llogat, buidar maletes, prendre una dutxa i descansar una mica per païr tot el que haviem menjat i vist.
El ritme dels dies següents no va baixar, vam acabar baldades, però va valer la pena.

En tot cas, ja anirem penjant fotos de tot el que varem veure ja que val la pena, però ho farem de mica en mica perquè triar entre 800 fotos no és fàcil.

Núria Ordóñez ha dit...

Sigueu benvingudes. La vida resulta molt millor quan hi ha bon rotllo i... bons platets per compartir.