dimarts, 8 de novembre del 2011

Pitu, convidada d'honor

Algú ens havia dit que la Pitu havia obert un restaurant a la Cerdanya i que la seva especialitat eren els arrossos. Mmmmmm....la Cerdanya, arrossos, tornar a veure la Pitu desprès de tant de temps. La veritat és que tot plegat resultava molt atractiu. Em vaig fer amb el telèfon i a la primera ocasió que se'm va presentar vaig trucar-la. S'hi va posar ella mateixa, però per sort no em va reconèixer la veu, vaig reservar taula i vaig penjar. Volia fer-li una sorpresa. El dia era esplèndid i el lloc idíl·lic. Travesseres és un poblet de uns 30 habitants situat a sobre de Martinet, direcció a Lles de Cerdanya, orientat cap el Cadí. Cal Lliuret es troba al primer pis d'una casa antiga reformada i decorada amb molt bon gust per ella mateixa. El menjador és petit i acollidor, amb un gran finestral i una terrassa preciosa amb vistes al Cadí. Quan vam arribar estava submergida en una activitat frenètica, que és lo que amb ella més li agrada. Fa de recepcionista, controla els arrossos que te en els fogons, fa recomanacions, es preocupa per si els clients han quedat satisfets, fa les factures...I us preguntareu? I els arrossos ja li surten bé? No patiu, no se li cova ni un. Quan ens va veure allà la sorpresa va ser majúscula, però fins a l'hora dels cafès no vam poder petar una mica la xerrada, i varem quedar que vindria a dinar un dimarts amb nosaltres.
Va venir una mica recelosa per què no sabia ben bé on en ficava, però s'ho va passar pipa, tant li va agradar què estem convidades a passar un cap de setmana a Travesseres.
Si mai teniu la intenció de fer una excursió a la Cerdanya, us animem a que visiteu Cal Lliuret a Travesseres. Menjareu bé, estareu molt ben atesos, us trobareu com a casa i els preus són molt raonables. Animeu-vos, el telèfon és el 629 726 165 http://www.callliuret.com/