dimarts, 7 de maig del 2013

Àngels, convidada d'honor

Les tres cuineres, més l'Àngels i la Montse (absent a la foto), marxem al mes de juliol a Baviera. Tot ha començat  arrel de que la Dolors no ha estat mai a Baviera, i l´Inge i jo no podíem consentir-ho per més temps. La Dolors havia de conèixer la terra dels nostres avantpassats, la meravellosa terra de l'Inge, la del seu avi, la de la seva mare i la de la meva àvia. 
Parlant un dia sobre el tema amb la meva estimada amiga Àngels, entusiasta com és ella, em va dir: "jo també vinc, jo això no m'ho perdo". Al cap de pocs dies va venir la Montse a dinar amb nosaltres i quant li vam explicar el nostre pla, va tenir una reacció molt similar a la de l'Àngels. O sigui què, vinga som-hi!!!, ja hem omplert el cotxe i l'apartament que hem llogat a Prem, just el poble on van néixer els nostres parents.
Avui hem aprofitat el dinar perquè la Dolors, l'Inge i l'Àngels es coneguessin. Totes tres han tingut molt bon feeling i ja se'ns fa la boca aigua només de pensar en lo bé que ens ho passarem totes juntes aquest estiu. No és per res, però s'ha de dir que totes són encantadores. Ja es veu a la foto, oi?
No patiu, a la tornada penjarem les fotos del viatge.